Volejte non-stop: 602 261 333

Objednat čištení

Volejte non-stop: 602 261 333

Radana Havlíčková

Objednejte on-line

Vyplňte a odešlete –
– budeme vás co nejdříve telefonicky kontaktovat

* povinný údaj

Důležité informace

Podmínky čištění

Čištění koberců, čalounění a matrací provádíme výhradně u klienta na místě (v domácnosti, ve firmě …).
Toto čištění se provádí mokrou cestou, doporučujeme seznámit se s pokyny výrobce čištěné textilie zda je tato metoda vhodná. I po dokonalém odsátí vody z čištěné textilie zůstane vlhká a je potřeba zajistit následné efektivní a rychlé vysušení (teplo, větrání), zvláště v zimních měsících.
U čištění není možné zaručit vyčištění všech skvrn, odolné jsou hlavně staré, již dříve nebo neodborně čištěné skvrny a fleky od některých tekutin (káva, víno, biologický materiál).
Čištěním nelze zrenovovat prošlapaná místa nebo změnu barvy ke které došlo vlivem stáří nebo slunečního záření.
U lepených koberců může dojít k odlepení koberce od podkladu.
Čištění třásní neprovádíme.

Podmínky reklamace

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti dohodou a v souladu s platným právním řádem. Důkladně zkontrolujte stav čištěné textilie před převzetím provedené služby, abyste zjistili případné vady a poškození. Pokud později, například po uschnutí, zjistíte vadu, bez zbytečného odkladu kontaktujte naší firmu (telefonicky, e-mailem nebo písemně). Přijedeme posoudit stav a zjednáme nápravu.
Naším zájmem je vyřídit reklamaci co nejrychleji. Ve složitějších případech Vás budeme průběžně informovat.
Pokud vadu není možno odstranit, má klient právo na odstoupení od smlouvy a vrácení ceny za službu.

© 2007 — 2018 Clean Service